Stress un grūtniecības iestāšanās | elevit®

Plānošana

Stress un grūtniecības iestāšanās

Skumja un satraukta sieviete sēž uz dīvāna

Šis raksts var palīdzēt rast atbildes uz šādiem jautājumiem:

Kā lai pārtraucu raizēties par grūtniecības iestāšanos?

Vai stress ietekmē grūtniecības iestāšanos?

Kā lai tieku galā ar pastiprinātu spiedienu palikt stāvoklī?

Ikdienas dzīve var būt īsts trakums. Daudz darba pienākumu, apmaksājami rēķini un spiediens saglabāt aktīvu sociālo un ģimenes dzīvi - reizēm visa var būt mazliet par daudz. Vēl pievienojiet vēlmi ieņemt bērnu un jūsu stresa līmenis būtiski paaugstinās. Pasākumi stresa mazināšanai bērna ieņemšanas laikā palīdzēs jums saglabāt veselību un prieku, kļūstot par vecākiem.

Uzziniet vairāk par šādu tēmu:

    Stress bērna ieņemšanas laikā ir normāla parādība. Jūs dodaties ceļojumā, kas izmainīs jūsu dzīvi, līdz ar to jums ir pamats bažām. 

    Līdz bērna ieņemšanai var paiet laiks. Arī šis aspekts var radīt stresu. Pasaulē, kurā esam pieraduši, ka viss notiek ātri – ēdiens tiek piegādāts 15 minūtes pēc tā pasūtīšanas uz jaunās Netflix sērijas sākumu, apaugļošanās gaidīšana var radīt vilšanās sajūtu. 

    Atcerieties, ka raizēšanās par grūtniecības iestāšanos nav produktīva. Vienkāršāk ir pateikt, nekā izdarīt, tomēr centieties atslābināties un saglabāt realitātes sajūtu. Dažas lietas ir vērts kādu brīdi pagaidīt.

    Dažādām sievietēm būs iedarbīgas atšķirīgas stresa mazināšanas stratēģijas. Ir svarīgi noskaidrot, kas palīdz jums, lai jūs varētu izbaudīt centienus ieņemt bērnu un nodrošināt sev labāko veiksmīga iznākuma iespējamību.

    • Veiciet izpēti. Ja jums patīk iegūt zināšanas, izlasiet dažas grāmatas vai sameklējiet tiešsaistē vairāk informācijas par šo grūtniecības ceļojuma posmu. Iespējams, zinot visus faktus, jūs jutīsit, ka spējat situāciju labāk kontrolēt. 
    • Nododieties kādai fiziskai aktivitātei. Aktivitātes saglabāšana, cenšoties ieņemt bērnu, palīdzēs jums uzturēt ne tikai fizisko, bet arī garīgo veselību. Fiziskās aktivitātes jums var uzlabot miega kvalitāti un atbrīvot endorfīnus, kas darbojas kā dabiskie pretsāpju līdzekļi. Izmēģiniet elpošanas vingrinājumus, meditāciju vai maigas jogas pozas, lai pastiprinātu labvēlīgo ietekmi uz garīgo veselību.
    • Nesakiet nevienam. Jo vairāk cilvēku zinās, ka jūs cenšaties ieņemt bērnu, jo biežāk jums tiks jautāts, kā veicas. Pasakiet tikai cilvēkiem, kuriem uzticaties, lai viņi varētu jūs atbalstīt, kamēr cenšaties ieņemt bērnu.

    Ja jūs jau kādu laiku cenšaties ieņemt bērnu un tas vēl nav izdevies, jums var rasties stress un pastiprināta vēlme panākt rezultātu.

    Dažiem pāriem grūtniecība iestāsies dažu mēnešu laikā, bet citiem var būt nepieciešams ilgāks laiks. Lielākajai daļai pāru apaugļošanās notiek dabiski aptuveni gada laikā, cenšoties ieņemt bērnu. Tas ir ilgs posms, kura laikā jāsaglabā pacietība, un dažkārt tas var šķist neiespējami. Turpiniet stāstīt savam partnerim, kā jūs jūtaties, un saglabājiet pozitīvu attieksmi. Ja esat jaunāka par 35 gadiem un jūs esat mēģinājuši ieņemt bērnu 12 mēnešus, vai arī jūs esat vecāka par 35 gadiem un 6 mēnešus neveiksmīgi cenšaties ieņemt bērnu, konsultējieties ar ārstu. Aptuveni 1 no 6 pāriem būs auglības traucējumi, kuru ārstēšanai ir pieejamas vairākas metodes.

    Jūs izlasījāt padomus par šādām tēmām:

    Kā lai pārtraucu raizēties par grūtniecības iestāšanos

    Vai stress ietekmē grūtniecības iestāšanos

    Kā lai tieku galā ar pastiprinātu spiedienu palikt stāvoklī

    Aplūkojiet pirms grūtniecības rokasgrāmatu