Uzturs pirms grūtniecības | Plānošana | elevit®

Plānošana

Uzturs un grūtniecības iestāšanās

Sieviete ēd salātus

Šis raksts var palīdzēt rast atbildes uz šādiem jautājumiem:

Kurus pārtikas produktus vislabāk lietot uzturā, cenšoties ieņemt bērnu?

No kuru pārtikas produktu lietošanas vajadzētu atturēties, cenšoties ieņemt bērnu?

Kā iespējams uzņemt pietiekami daudz folskābes, dzelzs?

Pilnvērtīgs uzturs, kas satur vitamīniem bagātus veselīgus pārtikas produktus, ir labākais veids, kā sagatavot ķermeni grūtniecībai. Izvēloties, ko likt šķīvī un no kā vismaz kādu brīdi atturēties, iespējams palielināt veselīgas apaugļošanās iespējamību un uzturēt veselību kopumā, turpinot ceļu pretī grūtniecībai. Tad kādus pārtikas produktus vajadzētu izvēlēties?

Uzziniet vairāk par šādu tēmu:

    Vai zinājāt, ka, lai apaugļošanās iespējamība būtu vislielākā, ir svarīgi, lai abi vecāki pirms grūtniecības lietotu sabalansētu un veselīgu uzturu? Piemēroti pārtikas produkti satur uzturvielas, kas nodrošina sievietei enerģiju un optimālu veselību – vidi, kas nepieciešama bērna ieņemšanai, bet var uzlabot arī vīrieša auglību un spermas veselību. 

    Šeit norādīts, ko jums katru dienu vajadzētu ēst, lai nodrošinātu ieteicamo uzturvielu uzņemšanu un labāko apaugļošanās iespējamību:

    1. Folskābe
    2. Dzelzs

    Šo ieteicamo mērķu sasniegšana tikai ar uzturu var būt grūta, taču neraizējieties. elevit® Pronatal var palīdzēt. elevit® Pronatal lietošana vienreiz dienā ir vienkāršs veids, kā uzņemt daudz dažādus mikroelementus, kas nepieciešami veselīgai grūtniecībai.
     

    Laiks piepildīt šķīvi! Piepildot šķīvi ar pareizajiem pārtikas produktiem, jūs iegūsiet ne tikai veselīgas apaugļošanās iespējamību, bet arī lielisku pašsajūtu. Lūk, ieteicamā izvēle:

    Dažādas salātu bļodas uz balta koka galda

    Ar šķiedrvielām bagāti ogļhidrāti – dārzeņi, svaigi augļi un graudaugu produkti. Un atcerieties, jo krāsaināks šķīvja saturs (sarkana paprika, oranži burkāni, zaļi spināti), jo vairāk dažādu vitamīnu un minerālvielu jūs uzņemat. 

    Piena produkti – kontrolējiet uzņemto cukura daudzumu, izvēloties grieķu jogurtu bez piedevām, nevis saldējumu vai jogurtu ar cukuru un aromātizētājiem. 

    Izvēlieties bioloģiskus produktus –veselus, neapstrādātus (vai minimāli apstrādātus) pārtikas produktus, piemēram, augļus un dārzeņus, gaļu, olas un pākšaugus, kā arī piena produktus.

    Alkohols un kofeīns – izvēlieties ūdeni vai atsakieties no kafijas, ja spējat. Ja nespējat dzīvot bez kafijas, ierobežojiet tās uzņemšanu līdz 200 mg dienā, kas ir aptuveni divas espresso tasītes vai 3-5 tases tējas. Jums jāizvairās arī no enerģijas dzērienu lietošanas.

    Pārtikas produkti, kas var saturēt listērijas – piemēram, mīkstais siers, pastēte, auksta gaļa, iepriekš sagatavoti salāti, jēlas vai kūpinātas zivis un jēlas olas satur listērijas, un no šo produktu lietošanas uzturā būtu jāizvairās.

    Pusgatavs ēdiens – lūdziet, lai gaļa tiktu izcepta pilnībā, jo tādējādi pazeminās šīs baktērijas izraisītās infekcijas risks. 

    Zivis – centieties ēst zivis 2-3 reizes nedēļā, taču izvairieties no zivīm, kas satur daudz dzīvsudraba.

    Jūs izlasījāt padomus par šādām tēmām:

    Ieguvums, ko sniedz elevit® Pronatal grūtnieču multivitamīnu lietošana katru dienu

    Piemērotākie pārtikas produkti laikā, kad cenšaties ieņemt bērnu

    Dzērieni un pārtikas produkti, no kuru lietošanas jāizvairās, cenšoties ieņemt bērnu

    Aplūkojiet pirms grūtniecības rokasgrāmatu